Nieuwe start - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Miranda Rossum - WaarBenJij.nu Nieuwe start - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Miranda Rossum - WaarBenJij.nu

Nieuwe start

Blijf op de hoogte en volg Miranda

13 Maart 2013 | Thailand, Bangkok

Hee allemaal,

Hoe het allemaal verder is verlopen gisteren.
Om 6 uur was ik klaar met stage en ben ik naar mijn nieuwe appartement gegaan. Heb alle contracten getekend en heb betaald. Daarna gingen we even checken in de kamer of alles aanwezig was en natuurlijk straks weer om te kijken of alles er nog is, maar dat lijkt me logisch. Toen ben ik weer terug gegaan naar stage. Daar wachten collega's op mij. We hebben mijn spullen in de auto geladen. Zijn naar collega haar appartement gegaan om spullen op te halen. Toen zijn we welgeteld met 2 auto's en 5 collega's naar mijn appartement gereden. Daar hebben 3 collega's meegeholpen met alle spullen op de 6de etage te krijgen. Lucky, we hadden een lift haha. Ze hebben even mijn kamer bekeken en zijn daarna gegaan. Ze vonden het een super mooie kamer en toen ze hoorde dat er een zwembad bij zat wilde ze allemaal een keer komen zwemmen. Heb het echt getroffen met stage. Super lieve collega's. Mocht er iets in het weekend zijn. Er wonen 3 collega's super dichtbij dus kan hun altijd bellen. Super fijn. Natuurlijke al mijn spullen uitgepakt, jeetje wat veel. Hoe ga ik dit allemaal terug krijgen naar Nederland, haha. Daarna kreeg ik een dip. Het enige nadeel aan het appartement is dat je op je kamer geen wifi hebt. Beneden heb je een lounge kamer en daar heb je gratis wifi. Dus ben daar naar toe gegaan en heb even geskypt met papa. Wat was dat fijn om weer even iemand van je vertrouwde omgeving te zien en te spreken. Deed me goed. Verbinding was alleen wat erg goed, als dat alles is. Rond 10uur moest ik die kamer uit, omdat het ging sluiten. Ben toen even buiten gaan zitten, daar deed de wifi het ook nog. Dus heb ook nog even contact gehad met mama via whatsapp. Daarna snel naar boven, douche en slapen. Helaas de douche bleef niet warm. Moest de reset knop ingedrukt houden voor warm water. Niet echt handig dus moet ik even gaan regelen. Verder lekt de douche en kan de deur van de badkamer niet opslot. Verder was alles prima en heb heerlijk geslapen.

De volgende ochtend.
Het was stil in huis. Vreemd wakker worden, maar voelde wel meteen goed. Had nog geen boodschappen gegaan dus had alleen maar oreo's, cup a soup (geen fornuis of waterkoker), water, ice tea. niet echt een ideaal ontbijt. Dus heb maar even een ontbijtje gehaald onderweg naar stage. Mijn reisje naar stage duurt nu nog maar 20 minuten. Loop 5 minuten naar de BRT (dit is een soort van lijnbus). Na 10 minuten (misschien nog wel korter) in de BRT te hebben gezeten kon ik alweer uitstappen (1 tussen halte). Dan nog 5 minuutjes lopen naar kantoor. Super chill dus. Verder heb ik een shoppingmall vlakbij. Daar kun je kleding halen, alles voor je huisje, supermarkt, foodbalkon, banken. Wij eten hier ook altijd met stage. Dus ze kennen me er al.

Nou dat was het denk ik wel zo'n beetje. Zal vanavond foto's maken van mijn kamer, het zwembad, mijn uitzicht en misschien zelfs van de zonsondergang die ik kan zien vanaf mijn balkon of vanaf de tuin.

Owhja wat hebben ze allemaal bij het appartement.
* Zwembad
* Fitness
* Tuin
* Wifi lounge kamer
* 7 eleven (dit is een klein supermarktje, kun je alles echt alles kopen. Dus geen rare liddl ofso.).
* 24/7 security
* Uitzicht op rivier (dus ook zonsondergang)
* Uhmm...

Dank jullie wel voor de tips Sharon & Dennis.
De rest dank jullie wel voor jullie steun, doet me echt goed. Goed om te weten dat er mensen achter je staan en je zullen helpen in moeilijke tijden.

Liefs, Miranda

P.s.
Dit plaatje heb ik gekregen op facebook van een collega, waar ik heb geslapen maandag op dinsdag. Super lief.! Dit is en blijft het plaatje van de nieuwe start en moet dus ook bij dit verslagje:)!!

  • 13 Maart 2013 - 10:00

    Melissa:

    Hoi Miranda,

    Ik was super benieuwd hoe het ging afelopen. Het is goed om te lezen dat je collega's hebt die je steunen en helpen. Super fijn!
    Ik ben erg benieuwd naar je appartement, laat de foto's maar komen haha. SUPER CHILL van wat er allemaal bij het appartement zit, wel jammer van de wifi. Gelukkig is er een lounge waar je kunt internetten en skypen.
    Dat plaatje van je collega echt Super Lief! :D

    xxx en nog steeds steun van

    Melissa

  • 13 Maart 2013 - 16:06

    Mama:

    Hoi Miranda

    Had al vernomen dat alkes goed was gegaan. En dat je collega,s je zo goed hebben geholpen
    Het is een leuk appetement met echt alles volgens mij heb je nu meer als eerst.
    Nu lekker ontspaanen en lekker je stage af m aken want je kunt het.En maak een leuke planning met wat je zou willen doen.
    Komt echt allemaal goed
    Je hebt veel steun die slepen je er wel door heen.
    Ik zou zeggen heel veel succes.

    Groetjkes mama xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

Actief sinds 30 Nov. 2015
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 6724

Voorgaande reizen:

30 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

17 Januari 2013 - 05 Juli 2013

Bangkok

09 April 2013 - 14 April 2013

Maleisië

Landen bezocht: